Me Ill koncert

2011.04.08. 10:49

"Egy jó dolog van a zenében: amikor üt, nem érzel fájdalmat."

Bob Marley

 

Meghívást kaptunk egy igen furcsa nevű együttes koncertjére. A tagokat Karesz ismerte viszont a zenét nem. A név hallatán semmi jóra nem számítottunk, ám kellemesen csalódtunk amikor ellátogattunk a koncertjükre.

Első hallásra azt mondtam, hogy én ugyan nem megyek! De mikor elérkezett a nagy nap, valahogy késztetést éreztem magamban, hogy menni kell! Így elhatározásra jutottunk és mentünk.

Este nyolc óra tájban érkeztünk a helyszínre a Menta Teraszhoz. Pár ismerős arc már várakozott a helyszínen és egyre csak többen lettünk. Nem mondom, hogy zsúfolásig tele volt a pince, de pont elegen voltunk ahhoz, hogy az előzenekar alatt beszélgethessünk, mert az egy förtelem volt. Aztán pedig a furcsa nevű zenekar játékideje alatt és után táncolhassunk és bulizhassunk egy nagyon jót. Annyira jót, hogy alig akartam hazamenni, pedig tudtam, hogy másnapra túrát szerveztünk és szükség lesz az energiámra.

Összefoglalva köszönet a Me Ill tagjainak ezért a fergeteges estéért, remélem lesz még ilyen! :)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amrasura.blog.hu/api/trackback/id/tr342830414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása