Április - bolondok hónapja

2013.04.19. 21:23

"A meglepetés a legnagyobb ajándék, amit az élet megadhat nekünk."

- Borisz Leonyidovics Paszternak

Április... Mindig is naggggyon jó hónap volt ez! :) Na, de idén...
Kezdődött egy tatai szülinapozással, amely felért egy mini gimis osztálytalálkozóval. Martin barátom titkos számú születésnapját ünnepeltük meg - mondhatni ölég szépen! :) A végén Oszival kaptuk a kiképzést egy raszta sráctól, aki megszegte az aranyszabályt és fullba nyomta a kretént... Az első vonat szabadított meg tőle és különféle "állapotaitól"! :)

Ezek után következett (17. szerda) drága Eta néni születésnapja, amit nagy rohanások közepette ünnepeltem. Sütési feladataim voltak, plusz másnapra magamra vállaltam egy egészségnapos rendezvény lebonyolításának segítését és TDK szereplést is (Tudományos Diákköri Konferencia - 3. helyezés). Egy meglepetésbulit szerveztünk neki, ahol jó sok rokon és barát jelent meg. Összességében a nagyon jól sikerült és mindenki jól érezte magát. A fő attrakció Eta néni elmúlt X évéből összeállított videó volt.

Hilda 22 006.jpgHét végére, nevezetesen péntekre, egy kisebb iszogatást szerveztem magamnak a Margit-szigetre. Ferivel, Gudival, Csipyvel és Karival találkoztam a szökőkútnál. Legalábbis ez volt a terv. Csipy írta, hogy sajnos késik, majd érkezik valamikor. Karesz erre felvetette, hogy akkor üljünk be egy sörre a Holdudvarba. Nekem nem igazán volt kedvem, mivel másra készültem. De azért nem ellenkeztem.
Mikor beértünk az udvarba egy asztalhoz leültünk, vagyis éppen, hogy széket ért a hátsó részem, megláttam egy ismerős kobakot. Gondoltam odamegyek köszönni. Mire odaértem nem egy ismerős kobak volt, hanem szám szerint 20. Név szerint: Adri, Anett, Zsolt, Csilla, Krisz, Csipy, Csiri, Évike, Feri, Gudi, Marci, Orsi, Rozi, Martin, Máté, FeZo, Rizsa, Péter és Kari. Plusz az este sztárvendége: Noémi. Kedves barátosném Erdélyből jött el ünnepelni hozzám. :)
Hilda 22 012.jpgAz este nagyon jól telt. Beszélgettünk, nevettünk, iszogattunk, eszegettünk, jól éreztük magunkat. Kaptam egy gyönyörűséges táskát, egy tortát, plusz egy tulipáncsokrot tele nekem szóló idézetekkel. Gyönyörű szülinap volt!
Éjfél utánra leredukálódtunk pár főre és bemerészkedtünk a belvárosba. Itt még folytattuk az éjszakai életet, majd egy igen hosszú buszút vette kezdetét mire hazaértünk.
Tényleg őszintén mondhatom, hogy ez volt életem legeslegjobb szülinapi bulija és hálás szívvel köszönöm mindazoknak, akik megtiszteltek jelenlétükkel és a szervezőknek a munkájukat. Különösképpen Rozinak köszönöm a megjelenést, aki pár hónapos lévén, dacolva az éjszakázással, egészen kilencig állta a sarat és engedte szüleit kicsit lazítani. :)

Na igen, ez egy jó április volt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://amrasura.blog.hu/api/trackback/id/tr715297267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása