Bükk - Évzáró

2011.12.22. 20:11

"Az élet csapatjáték." - Richard Russo

Mondhatni hagyománnyá vált Jani-féle évzáró dzsemborin vettük rész, december elején, a Bükkben. Volt itt minden, ami túratárs szeme, szájának ingere. Na, de vegyük csak szépen sorba!
Pénteken utazással telt a nap és mikor megérkeztünk forralt bor várt minket és ínycsiklandó vacsora (Sándor jóvoltából). Netti túratárs szervezésében megleptük Janit egy finom tortával, ezzel köszönve meg egész éves munkáját. Első éjszakánk így el is telt beszélgetéssel és tánccal, sütizéssel plusz egy kis vetélkedővel.
Szombat reggel tájékozódási versennyel indult a nap, amit Jani jelölt ki és általa választott tájfutó térkép segítségével kellet végrehajtani 3-4 fős csapatokban. A mi csapatunk (Mara, Péter, Karesz és én) fantasztikus összhangban tudott dolgozni. Szinte mindent elsőre meg is találtunk és időben is jók voltunk, pedig nagyon nagyon sokszor nem jelzett úton mentünk, sokat offroad-oztunk. Épp ennek köszönhetően valami őrzött katonai területre is betévedtünk és terepruhás, acélbetkós (talán fegyveres) őr parancsolt ránk, hogy azonnal menjünk a sorompó túloldalára. Mi mentegetőztünk, hogy csak egy tájékozódási versenyen veszünk részt és így keveredtünk ide... Azt is tudtára hoztuk, hogy utánunk még van legalább 5 csapat és lehet, hogy ők is erre fognak jönni. Na itt lefele görbült rendesen a szája... :D A nap folyamán jobban megismertük egymást, közös élményekkel gazdagodtunk és nem utolsó sorban nagyon is jól éreztük magunkat.
Visszaérve a táborhelyre semmi más dolgunk nem volt, mint várni a többieket és melegedni. Az este hasonlóan telt, mint az azelőtti. Beszélgettünk, boroztunk, sörözgettünk (Niki jóvoltából) és megnéztük az éves túrákból összeállított 59 perces videót, amit itt ti is megtekinthettek (egyben érdemes megnézni, tehát csak ha van rá időtök!).
Vasárnap egy közös kb 10 kilométeres túrácska volt a program (a Bálványt látogattuk meg, ahonnan szép kilátás volt a Tátrára) és utána mindenki indult vissza lakhelyére.
Élményekkel gazdagodva és egy túrákkal teli évet lezárva tértünk meg hajlékainkba és fordultunk vissza a mindennapok felé.

Köszönjük Jani (remeron, reme, Mirkó stb.) az egész éves munkádat és előre is köszönünk mindent és támogatunk mindent, amit tervezel! :) Pálinkásat! :)

További képek itt és itt.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.